Hej, jeg hedder x. Eller, nej det gør jeg ikke, men jeg føler ikke lige for at vedlægge mit navn på den her blog. Det her bliver nemlig min online dagbog, og sådan bliver det. En dagbog uden løgne og forestillinger om hvordan tingene burde være, men om hvordan verden rent faktisk er. Jeg ligger det ud på internettet fordi jeg ved at jeg ikke er den eneste teenager der føler som jeg gør. Jeg har gode dage, hvor jeg står på toppen af isbjerget og vinker problemerne væk - men jeg har også dårlige dage, hvor jeg er passagér på Titanic og sejler direkte ind i isbjerget og drukner. Sådan er livet. Det giver tit en tryghedsfølelse at vide, at man ikke er den eneste i verden der f.eks. aldrig har set Godfather eller den eneste som altid tisser op af toilettets inderkant for ikke at larme så meget. Og derfor, deler jeg mine øjeblikke fra hverdagen med jer. Hvor skøre de end kommer til at være.

onsdag den 15. juni 2011

Hovsa

Der har da vidst været lidt stille herinde et stykke tid nu .. Det var altså ikke meningen. Men to be honest, så havde jeg lidt glemt at den her blog overhovedet eksisterede. Det er måske ikke lige måden jeg skal sælge mig selv på, men sådan er det altså.
Jeg har gået rundt og nydt min læseferie, som egentlig mest bare har bestået af ferie. Nogle af dagene fik jeg slet ikke ordentligt tøj på, og der var faktisk 3 dage i træk i sidste uge hvor jeg ikke var i bad. Det er måske lidt (læs: enorm meget) ulækkert egentlig. Jeg gik bare fuldstændig i selvsving af at have så meget tid til rådighed. Jeg har dog været i bad næsten hver dag efter den episode.
Jeg har kun 3 årsprøver i år, og ingen eksamener i den her læseferie. Det eneste jeg mangler for at få sommerferie er mundtlig matematik d.24 juni, men føj hvor bliver det en ulækker begivenhed - det glæder jeg mig godt nok ikke til!
Imorgen skal jeg kl.9 til min sidste stats-betalte tandlægetid nede i byen, som et tjek på min natbøjle (som jeg har glemt at bruge i godt 2-3 måneder nu) - FEDT NOK .............. nej, ikke rigtig. Jeg føler mig virkelig nedern lige for tiden - eller bare sådan, ret sjusket og doven i hvert fald.

Kender i det? Hvis ja, hvad plejer i at gøre for at give jer selv et spark i røven?

3 kommentarer:

Laurie sagde ...

Sad faktisk og tænkte på jeg savnede nogle indlæg fra din blog her den ene dag! (:

Agnes sagde ...

Jeg kender det godt! Jeg har også weekender, hvor jeg står op klokken 11-12, og kommer ikke rigtig i tøjet. Hvis jeg så går og tænker på, at jeg gerne vil lave noget, men ikke orker det, så tager jeg mig simpelthen bare sammen. Enten går jeg i bad, for at friske lidt op, men når det er allerværst, og jeg er såsåsåå træt, så løber jeg en tur, og tager et bad bagefter. Måske skriver jeg en liste over ting, jeg skal have gjort den dag, for så er det mere overskueligt, og jeg hænger mig lidt mere op på, at jeg skal have gjort det.

Putting Me Out There sagde ...

løber op og ned af min trappe 3 gange. Det får blodet bedre rundt i kroppen, og så har min hjerne krafter nok til at fornuften kan overtage :).