Hej, jeg hedder x. Eller, nej det gør jeg ikke, men jeg føler ikke lige for at vedlægge mit navn på den her blog. Det her bliver nemlig min online dagbog, og sådan bliver det. En dagbog uden løgne og forestillinger om hvordan tingene burde være, men om hvordan verden rent faktisk er. Jeg ligger det ud på internettet fordi jeg ved at jeg ikke er den eneste teenager der føler som jeg gør. Jeg har gode dage, hvor jeg står på toppen af isbjerget og vinker problemerne væk - men jeg har også dårlige dage, hvor jeg er passagér på Titanic og sejler direkte ind i isbjerget og drukner. Sådan er livet. Det giver tit en tryghedsfølelse at vide, at man ikke er den eneste i verden der f.eks. aldrig har set Godfather eller den eneste som altid tisser op af toilettets inderkant for ikke at larme så meget. Og derfor, deler jeg mine øjeblikke fra hverdagen med jer. Hvor skøre de end kommer til at være.

tirsdag den 16. august 2011

De skide sommerfugle der

Kender I det der med, at man savner en person så meget, at det fysisk gør ondt i kroppen? Det suger i maven og ens hals bliver helt tør .. Det føles som om man ikke har fået noget at spise i flere dage. Hver gang man lukker øjnene og blinker, ser man hans ansigt for sig. Hans smil. Hans brystkasse. Hans hænder.

Fuck. Det kilder. Det gør ondt. Jeg får lyst til at smile hver gang hans ansigt finder vej frem, og alligevel er det bare så svært at sætte ord på hvordan jeg har det inden i. Jeg synker, og kan mærke klumpen i halsen. Jeg drejer lidt rundt på fingerringen, piller ved mine negle .. prøver at fjerne tankerne fra ham. Men hov, så popper hans ansigt frem på facebook. Hans ansigt popper frem alle steder. Men jeg skriver ikke til ham. Nej.

Om natten er det som om han ligger op af mig. Jeg kan næsten mærke hans skægstubbe, der gnider sig en smule imod min kind. Hans overkrop der ligger helt tæt ind til min ryg. Hans fingrer der fletter sig hen over min mave, og videre ned i min hånd. Vores hænder danner en lås, som jeg aldrig har lyst til åbne. Aldrig give slip på. Vi ligger og trækker vejret i takt med hinanden.
Vi er næsten bare én nu.

Åh altså.

..

2 kommentarer:

heidi sagde ...

Hey!
Er helt klart blevet fast læser.
Hvor er du bare hammer god til at skrive.
Selv om at du skriver så enkelt, så er det bare så skide spændende.
Elsker din ærlighed!
Knus Heidi;-)
nofingersbetween.blogspot.com

Den hemmelige blogger sagde ...

Tak for din søde kommentar Heidi. Den varmer :)